ul. Wytrzęsów 22, 44-362 Rogów

Telefon: (+48) 793 577 510

SUPERIOR X-ROAD Team Issue SE, koła 28, Rama M, L, CENA PROMOCYJNA 11599zł

cena:

11599.00 zł

Zadzwoń i zapytaj
793 577 510
bądź napisz do nas
Wyślij wiadomość

SUPERIOR X-ROAD Team Issue SE to karbonowy rower szosowy o niezwykle wszechstronnych możliwościach. Idealnie wpisuje się w koncepcję modeli Road Plus, czyli łączących doskonałą dynamikę ze zdolnością do poradzenia sobie w lekkim terenie, np. na szutrze.

Napęd 2x11 z mechanicznej grupy Shimano Ultegra, a także lekka i sztywna rama, pozwalają na szybką jazdę po gładkim asfalcie. Natomiast duży prześwit w ramie umożliwia montaż szerszych opon (maksymalnie nawet 700x40c), z którymi da się poszaleć także poza utwardzonymi drogami. Co więcej, na sezon jesienno-zimowy do roweru można zamontować zabudowane błotniki, a więc jeszcze bardziej przystosować go do wymagających warunków.

Najważniejsze informacje:

  • Certyfikowana przez UCI rama z lekkiego włókna węglowego. Zaprojektowano ją z myślą o dużych prędkościach, dlatego wyróżnia się sportową geometrią. Dużą zaletą konstrukcji jest nowoczesne i ciekawie rozwiązane zintegrowanie kabli. Poprowadzono je nie tylko wewnątrz ramy, ale także schowano pod kierownicą, dlatego całość prezentuje się czysto oraz minimalistycznie. Żaden element nie wystaje poza obrys ramy.
  • Koła Shimano przystosowane do technologii Tubeless Ready. Wewnętrzna szerokość obręczy pozwala na montaż bardziej terenowego ogumienia (do 40 mm). Fabrycznie założone opony 
  • Schwalbe One Performance cechują się niskimi oporami toczenia oraz dobrą odpornością na przebicia.
  • Aerodynamiczne elementy, takie jak kierownica oraz sztyca o profilu w kształcie litery „D”, z zamkiem ukrytym w górnej rurze.
  • Napęd 2x11 zbudowany na osprzęcie Shimano. Klamkomanetki, korba i przednia przerzutka pochodzą z grupy Ultegra, dzięki czemu cechują się niezawodnością, wysoką precyzją działania oraz niską masą. Uzupełnia je tylna przerzutka z topowej serii na graveli – GRX RD-RX810, której wbudowane sprzęgło stabilizuje pracę łańcucha na nierównościach.  Dzięki temu na szutrach napięty łańcuch nie spada z zębatek ani nie obija ramy. Całość dostarcza także bardzo szerokiego zakresu przełożeń (50/34T na 11-34T), czyli idealny wybór do jazdy endurance’owej.
  • Za bezpieczeństwo odpowiadają hydrauliczne hamulce Shimano Ultegra BR-R8020 z tarczami 140/140 mm. 

RAMA

  • Rozmiar ramy wg producenta 56cm (L), 54cm (M)
  • Materiał ramy carbon
  • Widelec X-ROAD Carbon

NAPĘD

  • Napęd2x11
  • Przerzutka przedniaShimano Ultegra FD-R8000, Down Swing, Brazed-On Type
  • Przerzutka tylnaShimano GRX RD-RX810, Shadow Plus Design
  • ManetkiShimano Ultegra ST-R8020
  • Mechanizm korbowyShimano Ultegra FC-R8000, Hollowtech II (50-34T)
  • Kaseta/wolnobiegShimano 105 105 CS-HG70011 (11-34T)
  • Wkład suportuShimano BB-RS500PB, PressFit, shell 41x86.5mm

HAMULCE

  • Typ hamulcówtarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/tShimano Ultegra BR-R8020, tarcze Shimano RT-MT800 140/140mm

KOŁA

  • Rozmiar koła 28
  • KołaShimano WH-RS370, CL, Tubeless Ready
  • Opony p/tSchwalbe One Performance, RaceGuard (30-622) ADDIX
  • Rodzaj osi - przódSztywna oś 12x100 mm
  • Rodzaj osi - tyłSztywna oś 12x142 mm

KOMPONENTY

  • Wspornik kierownicyONE Race ICR, Alloy, 31,8mm, -7°
  • Wspornik siodłaONE Aero Carbon
  • SiodłoSelle Royal Seta
  • Pedałybrak
  • KierownicaONE Alloy, X-Race Aero, 31.8mm